maandag, augustus 05, 2013

Opgemaakt #4

Weer een nieuwe opgemaakt! Al weer heb ik aardig wat spulletjes opgemaakt. En ik ga jullie nu laten zien wat er deze keer allemaal op is en wat ik ga weggooien. Veel plezier!
Een deodorant van Balea. Alweer een deo van Balea. Ik had een keertje toen ik in Duitsland was een voorraadje van deze deo's gehaald, maar daar ben ik nu doorheen :( . Deze deo zal ik wel opnieuw kopen, het zijn goedkope deo's en ze ruiken lekker :) . 
Een facescrub van Clearasil. Deze facescrub kocht ik bij de Action voor een paar euro. Een fijne facescrub. Deze zal ik opnieuw kopen. 
Een reinigingsgel van Kruidvat. Een oké reinigingsgel. Hij verfrist je gezicht lekker. Deze zal ik  wel opnieuw kopen.
Een tonic van Hema. Een fijne en verfrissende tonic. Deze tonic zal ik zeker opnieuw kopen, ookal vind ik €4 een beetje duur voor een flesje tonic. De Kruidvat heeft een goedkopere, maar deze vind ik toch wat fijner. Dus deze tonic koop ik zeker opnieuw kopen als mijn tonic op is. 
Een haarmasker van Syoss. Een fijn haarmasker. Ik gebruikte het soms ipv een conditioner. Deze zal ik wel opnieuw kopen. 
Een doosje wattenstaafjes. Deze wattenstaafjes komen van de Lidl. Goedkope en fijne wattenstaafjes, dus deze koop ik zeker opnieuw. 
Een dag- en nachtcrème van Bebe. Een fijne dag- en nachtcrème, alleen één nadeel: het zit in een potje. Crèmes in een tube vind ik wat makkelijker werken. Maar ik vind het een oké crème en zal hem best opnieuw kopen.
Twee rollen wattenschijfjes van Kruidvat. Meestal vergeet ik deze verpakkingen te bewaren en gooi ik ze zonder na te denken weg. Het zijn fijne wattenschijfjes. En ik koop ze meestal in de sale. Ik koop je telkens opnieuw :) . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten