zondag, juli 07, 2013

Opgemaakt #3


Ik heb weer wat spulletjes opgemaakt.Ook heb ik mijn spullen een beetje opgeruimd en ga ik wat dingen weggooien die niet meer goed zijn of die ik nooit meer gebruik.


Deodorant van de Balea. 
2 stuks. Ik had er 1 in mijn gymtas en 1 stond op mijn kamer en ze zijn nu allebei op. 
Een shampoo van Head & Shoulders. 
Ik gebruik altijd shampoo van Head & Shoulders, omdat ik meestal last krijg van roos als ik een andere shampoo gebruik. Ik weet niet zeker of ik er 1 heb opgemaakt of misschien meerdere, want ik gooi de lege flacon soms gewoon weg en vergeet ze dus te bewaren voor een opgemaakt artikel. 
Een haarmasker van Syoss. 
Een heel fijn haarmasker. Ik gebruikte deze ipv een conditioner. Maar hij is nu op :( . 
Nagellakremover van de Action. 
Hele fijne en goedkope nagellakremover. Deze gebruik ik altijd. Hij kan wel je nagels en nagelriemen een beetje uitdrogen, maar dat valt wel mee. Daarna even handcrème opdoen ;) . 
Dag- en nachtcrème van Bebe. 
Een fijne crème, alleen jammer dat het in een potje zit. Ik gebruik nu de dagcrème van de Kruitvat en die zit in een tube. Dat vind ik net iets fijner. 
En een doosje wattenstaafjes van de Lidl. Goedkope en fijne wattenstaafjes.

Dan wat dingen die ik weg ga gooien.

De BB Cream van Garnier in de kleur medium. 
Toen ik hem net had, vond ik het een fijne BB Cream. Hij glom wel een beetje, maar met wat poeder was het wat beter. Daarna heb ik de BB Cream een tijdje niet meer gebruikt. Toen ik hem naar een tijdje weer pakte, werd het een beetje oranjeachtig :S . Ik denk dat ik hem wat te lang niet heb gebruikt, maar dat weet ik niet zeker. Dus deze gaat weg. 
Een talgbeperkende crème van de Kruitvat. 
Volgens mij is deze niet eens meer te koop. Maar deze had ik al een tijdje en gebruikte hem eigenlijk nooit, dus deze gaat weg. 
Een pak maizena. 
Deze kocht ik om een DIY van te maken. Dit was de DIY van Mascha (van Beautygloss). Zij liet zien hoe jezelf een deodorant kunt maken. Dit heb ik 1 keer gedaan en de maizena bleef daarna staan. Dus deze gooi ik nu ook maar weg. 
Een zonnebrandcrème van Cien. 
Er is nog maar een klein beetje uit, want ik gebruik bijna nooit zonnebrandcrème. Ik ben ook nog nooit verbrand (jeeej :D). Het is beter om wel te gebruiken, maar ik doe het dus niet. Bovendien is deze zonnebrand erg oud, dus waarschijnlijk niet eens meer goed om te gebruiken. 
Een basecoat van Miss Sporty. 
Deze is nog niet helemaal op, maar hij is aan de dikke kant. Dus ik vind het niet zo fijn om te gebruiken.
Een topcoat van Catrice. 
Deze is ook nog niet helemaal op, maar omdat het helemaal onderin zit, is het moeilijk om erbij te komen en ook deze is een beetje aan de dikke kant.
Dan een nail harderner van de Hema. 
Ook deze is aan de dikke kant, dus eigenlijk gaat deze weg om dezelfde reden als de andere 2 nagellakjes. 
Lipbalsem van de Action. 
In dit artikel schreef ik een review over deze lipbalsems. Hier zei ik al dat ik ze niet echt fijn vond en ik heb ze daarna eigenlijk ook niet meer gebruikt. Ze stonden voor de sier op mijn kamer, dus ze gaan nu weg. 

Mascara en eyeliner van Paris Memories. 
Een mascara aan de enekant en een eyeliner aan de andere kant. Handig voor bijvoorbeeld op reis. Maar ik heb deze nooit gebruikt en ik heb hem nu al best wel lang. Dus deze gaat weg.
Oogpotloden van MAX (van de Action).
5 oogpotloden en ik ben er 1 ooit een keertje kwijtgeraakt. Ik heb ze ooit een keer gekocht om uit te proberen, maar ik gebruik ze bijna nooit. 
Lipbalsem.
Ik weet het merk niet meer. Op de foto kun je het niet zien en ik heb ze al weggegooid. Maar het zijn goedkope lipbalsems die ik een keer heb gekocht. Ik heb ze een tijdje gebruikt, maar nu gebruik ik ze niet meer en liggen ze bij de andere lipbalsems. Dus ik ga ze weggooien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten