zondag, juni 23, 2013

Mijn tekeningen


Ik vind tekenen heel erg leuk. Ik heb het altijd al leuk gevonden. En ik laat in dit artikel wat tekeningen zien die ik heb gemaakt. Sommige zijn zelf verzonnen en andere zijn nagetekend. 


Het begon op de basisschool. We moesten een afbeelding natekenen en groter maken. Ik heb de afbeelding die ik heb nagetekend niet meer, maar hierboven kun je zien wat ik heb getekend.


Later tekende ik hetzelfde indiaantje als op de vorige tekening. Dit deed ik ook op de basisschool. Ik weet niet meer zeker in welke groep ik toen zat, maar ik denk in groep 5 of 6.


Als ik wat wil tekenen kijk ik soms in boeken of ga ik opzoek naar plaatjes op het internet. In een boek vond ik een foto van een rode ara en een witte kwikstaart. 
  
In 2008 tekende ik poppetjes voor een stripverhaal, maar ik heb er alleen nooit een stripverhaal van gemaakt.

Deze tekening is nagetekend uit een filmpje van Mark Crilley




  
 In de bibliotheek vond ik boeken over hoe je manga poppetjes kunt tekenen. Dus dat deed ik. Ik doe dit al aardig lang en heb ondertussen al veel manga poppetjes getekend en vind het nog steeds leuk om te tekenen.


Dit zijn een van de eerste manga poppetjes die ik heb getekend.



 Deze tekeningen komen uit een stripboek van Donald Duck. Ik tekende ze in 2012, dus ongeveer een jaar geleden.

Deze draak komt van een plaatje dat ik op internet vond. 


De 1001 dalmatiërs, ik heb een etui waar deze hondjes op staan. En ik heb ze dus nagetekend.







Ik heb ook een periode gehad dat ik vooral cartoon poppetjes natekende.


En verder teken ik soms random dingen. Op de laatste foto zie je een tekening van doodles. Ik heb in dit artikel uitgelegd hoe je doodles tekent (dit artikel is in het Engels).
Zoals je ziet zijn de meeste tekeningen niet ingekleurd. Dat komt omdat ik het zonder kleur vaak wat mooier vind.
Dit is nog niet alles, ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat tekeningen te zien wat ik heb gemaakt. Sommige zijn al wel oud
Liefs,
Shira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten