zondag, oktober 07, 2012

Favorieten op dit moment

Het leek me leuk om mijn favorieten op dit moment te laten zien. Ik heb het al vaker gezien op andere blogs. En ik vind het super leuk om de favorieten van anderen te zien, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik mijn favorieten laat zien ;).


Mijn favoriete nagellakjes zijn van NYC en Rimmel. 247 Prince Street van NYC, een mooie paarse kleur.



En 200 Orange your life van Rimmel, een mooie oranje kleur.



Ik gebruik vaak mijn zelfgemaakte remover potje. Hoe je die maakt kun je zien in dit filmpje van Beautygloss.

Mijn favoriete foundation op dit moment is de Infinite matt foundation van Catrice in de kleur 030 Apricot beige.

De foundation fixeer ik met een transpirante poeder van Essence. De fix & matte! loose powder.



Mijn favoriete oogschaduw komt uit het 40 palet die ik heb besteld op webshopcherize.nl.



Deze bruine kleur is mijn favoriet!

De kwasten die ik graag gebruik komen van Essence en 1blendingkwast die ik ook bij de webshop van de oogschaduw heb gekocht (de blogpost daarover kun je hier vinden).
Op de foto hieronder zie je van links naar rechts de oogschaduwkwast van Essence, de blendingkwast van Webshop Cherize en de smokey eyes kwast van Essence.

En hier zie je ze net andersom.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten