woensdag, september 19, 2012

Bloesem nail art


De laatste tijd heb ik iets met bloesems. Ik weet niet waarom, maar ik vind ze gewoon heel leuk ;) . Dus ik 
maakte deze bloesem nail art. Eigenlijk is het iets voor de lente, maar ik draag het dus ook in de herfst.


Begin met een base coat.

Lak al je nagels oranje als je base coat droog is. Ik heb 3 laagjes van '200 Orange your life' van Rimmel gebruikt.

Dan maak je met een zwarte striper lijnen in de vorm van een tak. Ik heb een  LE striper van Essence gebruikt.

Maak met een nail art pen of een cocktailprikkertje stippen op de takken. Ik heb een roze nagellak van de LE 'Ready for boarding' van Essence gebruikt.

Dan maak je kleinere stippen in de andere stippen met een lichtere kleur. Ik heb de kleur 21 van de Hema gebruikt.

En als laatste doe je er een top coat over heen en je bent klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten